a song for you

Jag fotade mig i fredags till körkortet och lämnade in det.
Idag kom körkortet och ännu en gång ser jag mosad och överkörd ut.
men denna gång var jag inte lika glad.

På denna bild ser man även mitt skitiga plåster och mina prinskorvar.


Men jag har läst att ingen är så ful som på sitt eget passfoto. Det känns bra.
Det menas att jag inte är lika ful som på passfotot fast jag kan vara ful ändå.
Fast jag tycker ändå jag håller måtten rätt bra.

Jag tror jag ska hoppa i duschen om jag inte gör det i morgon. Ska iallafall måla naglarna och sedan får jag se vad som händer.

I love BCN, vilket jag tror står för Barcelona för jag köpte den där men tycker förkortningen
skulle ha varit BCA? ingen aning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0