candle in the wind


Jag har fått en myrdödare! yeeeey, livet leker!
Men vad spelar det för roll nu när jag egentligen klarat av en natt med dom små liven.
Kommer ju kännas tomt att inte se en liten svart prick krypa omkring när man reser sig från sängen.
Eller kommer det?

Fast jag har ju egentligen en massgrav brevid sängen så, så mycket kan jag inte gilla dom.

idag har jag varit på en morgontur som jag skrev i förra inlägget.
Nu för ett tag sen kom jag in från en tur på 2 timmar, tufft!
men jag klarade det.

Vatten och lasagne fick det bli, känner redan att jag tappat några kilon.
KOMPIS DET GÅR BRA NU!

Mina vänner ska tydligen ut i vildmarken, jag är redan där dock. Men inte med dom utan ensam.
Och jag tror till och med att jag har gått och blivit enstöring eller så är jag bara ett mobboffer.
De andra har varit och köpt godis osv medans jag har varit på en tur. Jag som ville ha chips!

Jo nu ska jag berätta, ni undra säkert varför jag ska köpa chips? när jag är på ett fatcamp?
Jo, men ibland får man göra så för att unna sig. Har jag hört. Men dom har inte sagt så.
Men jag tänkte smyga och sen så gömma dom någonstans.
Annars då? Jorå det är väl la bra.

Jag och min man satt och asgarvade tillsammans idag. HERREGUD!
Klart som attans, har man vaknat 6 , halv sju och inte skrattat på typ 4 dagar så klart man skrattar åt dom sämsta skämten i världshistorien. Ni vet sådant där skratt, man vet inte hur man skratta? helt sjukt!
Jag känner mig som en enstöring.
Kan komma på mig själv att jag sitter och skrattar när jag läser något på datorn eller tänker på något.
Men ingen har jag att skratta med. Förutom min man, men han är inte alltid rolig att skratta med

Men jag mår bra!
bara det jag ville säga




Tur att jag är så cool, annars hade det ju aldrig gått.

Kom just på att alla bilder jag tagit så har jag haft den där tröjan, kanske dags att duscha och byta kläder?

Kommentarer
Postat av: anonym undrare

en fråga: varför har du fått flytta ner till en kall myrkälla? har du inte släppt till när mannen har velat eller vadå?

2010-01-07 @ 18:14:46
Postat av: Anonym

Vetu,man kan inte släppa till för mycket heller. han blev väl lite sur när jag sa att jag hade "ont i huvudet". Sanningen var att jag hade det, men han trodde jag drog en klassiker. Han blev lite förbannad och visade ner mig i källaren, förhoppningsvis får jag komma upp snart.

2010-01-08 @ 17:27:50
URL: http://juliaailuj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0