Circle of life


Mitt batteri på mobilen tar slut efter en dag
Börjar lessna på billy's
Att hänga på sportbaren är inte lika roligt nå mer
Har lyssnat igenom mina spotifylistor tio ggr om
Willy clay band är fortfarande lika bra
Jag är glad att jag fått en bra spellista
Men börjar lessna på den med
Inte lika mycket skratt om dagarna
Jag har 2 chipspåsar i skafferiet
Dom kommer jag äta ur när jag har tråkigt
Vilket är ofta
Chips är otroligt gott
Affären ligger långt bort
Det blåser och snöar
Jag slapp diska idag
Jag har diskat säkert 5 ggr
En aktivitet man tar till när man har tråkigt
Jag klarade teorin
Jag är tacksam för allt stöd
Jag hoppas jag kommer härifrån med en papperslapp
Jag kan inte säga att jag varit här i två och en halv vecka utan anledning
Jag hoppas även att jag kommer hem härifrån som en starkare person
Jag har blivit bra på att duscha
Jag har ångest inför allt jag måste göra när jag kommer hem
Men jag vill komma hem nu


Där har ni.

Jag kan nog bli en bra sportkommentator i framtiden. Har sett en hel del fotboll och när jag börjar agera sportkommentator i sömnen kanske det är menat för mig att vara just det. Sportkommentator

I kvällens fotbollsmatch mellan Barcelona-Real Madrid har vi Julia Karlström som sportkommentator

Jag dricker fanta och äter billy's till frukost. Jag längtar hem till palt, korv och makaroner kanske till och med ärtsoppa!



I MISS YOU GUYS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0