Darling, don't you know I feel the same?



Killarna blev så sugna på att dricka öl, kvart i tio ringde en av dom en taxi, innan ringde dom till Shell och bad dom ha öppet tio minuter längre, det kunde dom. Fattar man ju själv så här i lillstaden.
Två minuter senare var taxin här och sedan var vi på Shell tio i. Vi hann med stor marginal nästan.
Själv köpte jag mig chips, som jag varit sugen på i tre dagar, choklad och en STOR cola light
HEL NÖJD!


Detta är köksbordet. (Ser ut som HB i den lilla cola flaska, det är bara vatten så ni vet)

Har ännu inte blivit något kortspel.
Vi lär väl ta det någon annan dag när vi har tråkigt.
Nu kör vi " en låt var", alla väljer en låt var, ganska logiskt.
Tur som är så har killarna bra musiksmak, annars hade jag gått ner till källaren och sovit.
Det funkar faktiskt!


Det blir inget pluggande här inte. Men i morgon blir det hårdpluggning. Upp klockan 10 senaste, plugga hela dagen.
Sedan blir det att gå och äta pizza här på någon sportbar. En öl ska jag unna mig om jag pluggar hela dagen i morgon.

Goood nighttttttty


Kommentarer
Postat av: Anonym

så skönt att du har nån att snacka med där! det gör säkert saken lite lättare. och du kommer fixa dedära, helt säkert! LYCKA TILL och vi syns om 1.5 vecka snygging.

2010-01-11 @ 15:30:43
URL: http://linakvarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0