eeeeey

Mina vänner, det går bra nu. Jag mår bra.
Jag tänker inte komma hem. Mannen i mitt hus har blivit snällare
och jag känner att vi har fått en kontakt. Jag lär inte komma hem på ett bra tag.

Jag ringde just min mor, hon saknade mig självklart! Men hur är det med ni andra?
Gör ni det?
Jag saknar er iallafall trots att jag bara varit här i en dag. Inte ens i 24 timmar.
Men man behöver ju sin dagliga dos. Tur att jag har mannen i huset här som ger mig lite
umgänge.

Och när jag inte umgås med mannen så umgås jag med min webcam.
Vi har minst lika roligt!


Jag tror jag måste dricka kaffe och ta en snus.
Nu ska jag umgås lite med mannen i huset igen.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0