En kopp kaffe och ett paket brago kex

Inget vanligt kaffe dock, det fick bli snabb kaffe.
Jag tog en 30 minuters promenad fram och tillbaka till affären.
Ingen lek när jag skulle hem, kallt och en tung påse att bära i 15 minuter.
Men jag överlevde och jag pressade in en billy's i mikron och sen nu har jag satt mig ner med mitt snabbkaffe och ett paket brago choklad kex. Lite rutin när man köper kex till kaffet.

Snart ska jag dyka ner i en väldigt intressant bok jag läser just nu och som jag aldrig mer kommer öppna efter den är slut läst.

Jag lovade bilder varje dag mina vänner..här har ni!

Jag otroligt nöjd över kaffet

min mamma tycker iaf att jag är söt

nöjd över mitt paket brago choklad kex


Se bara hur jag pressar.


Det blir bara bilder på mig själv och sen kanske min man vill vara med, men han
vill helst vara anonym så länge det går.

P.S jag förstår om ni blir rädd för den sista bilden, ni får skriva det också. jag förstår er D.S

Kommentarer
Postat av: mor

du är inte en god kock, blir utbildning när du kommer hem, många kramar

2010-01-04 @ 19:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0