he gick ju bra

Som dom hade sagt det här..
Själv föredrar jag " Det gick bra". Låter som lite bättre.
Det gick, det var det jag vill tala om.
Jag är nöjd. Mina vänner är nöjda. Mamma och pappa är nöjda.
Och självklart resten av världen.


Ja angående deras dialekt. Roligt, mycket roligt.
har inte tagit efter såå mycket. När man säger vissa ord så blir det i deras dialekt.
Men Elin har försäkrat mig om att hon ska träna bort det bara jag kommer hem någongång.
Jag hade faktiskt tänkt komma hem snart. Om exakt 6 dagar. Mindre än en vecka.
Jag tyckte att det var jätte länge kvar när jag satt där första måndagen.
Det gick väldigt fort. Jag hade tråkigt.
Men har man sällskap runt omkring sig så klarar man sig alltid.

Hade jag däremot varit ensam hade jag nog varit HELT asocial när jag kom hem.
Jag var ju ungefär ensam i 3 dagar. Innan jag började hänga med pojkarna här.
Jag kunde knappt prata normalt för jag hade varit tyst så länge.
Och så fort någon sa något halvdåligt skämt började jag asgarva och typ hyper skratta.
haha
Jag förstår inte hur man klarar sig utan sällskap eller jo, de människor som har "kompisar"
Men har man mina kompisar som man skrattar en hel del med så klarar man sig inte en dag utan skratt, har jag märkt.

Känns som att jag flyttat, kommer bli konstigt att komma hem. När man "bor" så här nu.
Skönt att bara ta det lugnt här borta. Gör inget speciellt på dagarna, skrattar gör vi väldigt mycket.
Eller iallafall jag. Man måste som umgås med varandra går inte att inte umgås.

Som en av Erikarna sa till våran "lärare" efter hon predikat om att det är bra att komma hit själv och inte tillsammans med en kompis för då lär man som känna nya människor osv. Man måste som vara med varandra på dagarna.
Då sa han " ja, som den här tjejen här brevid. tyckte hon verkade jätte trevlig när jag såg henne men alltså ja, nu har jag som inget val, måste ju vara med henne"
Haha

Kände att mina inlägg blir bara mer och mer oseriösa.
Men jag känner även att jag är ett steg närmare ett steg i livet.
Det känns bra :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0