hello my name is johnny cash

inte lika snabb på att uppdatera nu.

Idag har jag haft en hyfsat bra dag, råkade försova mig i morse dock. Men hann precis ut på morgon turen.
Satt och snackade skit i två timmar med "gänget" sedan blev det en tur till.

Kom från rundan vid 3 och sedan har vi suttit och snackat skit ännu mer.

Ville gå på Ica och köpa chips (ni vet, köpa och sedan gömma) men det blev inte av. För sent för sådant.
Men tur att den kloka killen som är ännu klokare nu har en chipspåse som han gömt i sin lilla vrå.

Tror myrorna har gått och dött nu eller ja förhoppningsvis.
Men som för att jämna ut det så var det minusgrader i mitt rum i natt istället.
Smällar man får ta, alla kläder på mig gick jag och la mig och nog måste jag sovit gott om jag försov mig.

Jag mår bra nu, kompisar! Jag har det bra. Jag har socialt umgänge, jag kommer nog inte bli asocial när jag kommer hem.

Ville bara säga det , otroligt onödigt inlägg. men då vet ni att jag lever.

Jag har bytt kläder också! YEEEY!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0