Home sweet home


Om 24 h ligger jag förhoppningsvis i min säng på föraregatan med datorn i knäet och kollar på någon dålig serie för att jag ska kunna somna. Jag ligger i min egen säng efter 2 och en halv vecka. Jag håller på att spricka av hemlängtan.
Om alltså 21,5 h är jag på busstationen i Kiruna. Där min mor eller far kommit med bilen och hämtat mig.
En bussresa på 7 h innan jag kommer hem är lätt värt. Klarar jag 2 och en halv vecka här klarar jag en sådan bussresa förhoppningsvis. Allt handlar om vad som händer i morgon.

Jag måste bara komma ihåg att Stay Cool. Vara lika cool som jag alltid är! det är bara så, var dig själv. Gör det du måste göra och åk sedan hem. Ska ladda Ipoden , datorn och mobilen så jag överlever bussresan.
Sen ska jag hoppa i sängen och tagga inför resan hem.

GODNATT! nästa inlägg är kanske från bussen eller hemifrån min säng!



I'm like that happy and yes I have a pretty big nose. But I kind a like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0