I don't wanna play the broken-hearted girl


Jag har duschat för att värma mig, men det var ett tag sen. Det är fortfarande lika kallt här nere i hålan.
Det konstiga är att elementet är varmt, men rummet är svin kallt, precis som MC-klubben..eller har jag rätt nu?
strunt samma.

Jag har lovat mig själv att sluta gnälla. Så jag sitter och inbillar mig att det är väl inget om det är minusgrader inne, bara ta på sig mer kläder. Myrorna på golvet är bara att döda.
Men kommer dom upp i sängen då lär mina huskamrater vakna av ett skrik i natt.

En sak till som jag måste berätta bara, när någon går på toa och spolar så låter det som nigariafallet här nere i källaren. Tänk om rören skulle spricka och jag vaknar i natt av att jag fått en kallsup.
Haha

jag har det för bra egentligen. Det är två tjejer till här, dom bor i barackerna där ute med ett hål i väggen. men dom tog sitt förnuft till fånga och flyttade in i datarummet tror jag.
jag har inte tagit mitt förnuft till fånga ännu utan jag tänkte, klarar jag en natt här. klarar jag nästan allt! ifall det jag kom hit för att göra.

En kille som bor här kom ner och frågade om han kunde låna tvättmedel av mig. jag sa att jag inte hade tänkt på att ta med det. Det var ju sant, men anledningen till varför jag inte tog med är ju för att jag inte kan tvätta. Eller kan, kan jag väl säkert. har liksom aldrig testat på det ordentligt. Tar det som det kommer.
Skulle det nu vara så att jag behöver tvätta kan jag ju alltid be han tvätta mina kläder också..eller?
nej skämt åt sidan.

Han sa även åt mig att plugga. Han såg väl att jag låg alldeles för komfortabelt här i min lilla vrå. Han tyckte det var dags för mig att plugga så jag ska nog lyssna på honom, han verkar klok.

Mitt nya rum


Hel nöjd över mitt skafferi på sidan av sängen


En as läskig bild jag fotade igår eller idag vet inte vilken dag det är ens.
Bilden kommer vara en direktlänk till en skräckfilm jag ska göra här i källaren!

Kommentarer
Postat av: sara

jag ler stort varje gång jag knappar mig in på denhär sidan. YOU CAN DO IT MATE! :)

2010-01-07 @ 00:18:18
Postat av: mor

Du är nog sötast i hela världen, -33 grader ute och du befinner dig i en källare med 14 grader, de som inte knäcker dig härdar dig i framtiden.

2010-01-07 @ 07:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0