I drove all night to get to you, is that alright?

Sitter och dricker morgonkaffet, har vaknat klockan 6, var ute på en långspringtur, nu dricker jag kaffe för att jag ska bränna bort allt jag har ätit för att sedan gå på toa. Det är så man gör det här nere...tydligen.

Igår gjorde jag en ny spotifylista, la in lite nya och gamla låtar. Rock låtar mest och så någon deppiglåt.
Precis vad jag var på för humör klockan halv tolv på kvällen.

Nu ska jag dricka mitt kaffe och fortsätta läsa min bok.

Förresten så är jag glad och förbannad samtidigt. Ingen orsak direkt.
vad jag vet. eller jo jag vet lite. fast ändå inte. jag orkar inte fundera ens.

julen, ser otroligt cool ut



måttligt road igår kväll



tonight, I wanna give it all to you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0