I think about you when the night is cold and dark

No one can move me the way that you do
Nothing erases this feeling between you and me


En god låt

Idag har jag inte gjort så mycket, jag har inte läst boken som jag sa att jag skulle. istället har jag bara legat och kollat film på datorn, pratat med Matilda i 1 timme och 40 min. Pratat med Elin, lyssnat musik.
Men jag har varit på den andra datorn och gjort lite ASroliga uppgifter, såååå himla roligt!

I need company. Det känns som att jag kommer bli asocial när jag är här borta. Tur att det finns telefon, men det är ju inte samma sak som att umgås ändå.
Matilda sa i telefonen innan vi la på att nu känns det som jag varit med dig. Så jag stillade mitt dagliga behov lite grann
men fortfarande trist att inte bara kunna åka iväg till en kompis och ta det lugnt.

Det känns som att jag varit borta i 1 vecka minst. Jag har varit här i två dagar ungefär. Vad lite. Jag har bara 15 dagar kvar. Sen kommer jag hem fit for fight, ni kommer inte ens känna igen mig. hö hö

men som sagt kameran är min bästa vän här borta och vi har väldigt roligt tillsammans
oj så kul vi har! ni skulle bara veta. Vad vi skrattar.



Så där blir man när man är ensam

Måste lägga ut den där bilden, se hur ledsen jag ser ut att vara..


fast jag egentligen är så här glad


och ja , jag är lika trött som jag ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0