ingenting är som förut

Idag har vi förtärat mat och godsaker i mängder. Det var mitt välkommen hem och som vi gjorde det vill jag säga.
Från thaimat till kladdmuffins till varmchoklad med grädde. Inte dåligt vänner, inte dåligt! I like you guys

Jag hann klart med arbetet, kan vara det sämsta jag lämnat in, men inlämnat är det iallafall. Det som räknas...eller?

I morgon ska vi ut och promenera och sedan ska vi upp till backen och dricka en kopp kaffe, hoppas på fin väder.

Shoppat har jag också idag. 3 saker. 3 plagg. 3 tunikor. Bara på presentkort så inga pengar slösade förutom att jag fotade mig.

Ska sova så folket inte kommer inspringandes till mig i morgon klockan halv ett och får se mig ligga och sova. Upp med tuppen eller vad man säger. GOOOODDDEEEEN NATTTTT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0