Jag skulle egentligen ta mitt pick och pack

Oj! det var mig ett tag sen.

Förlåt vänner (3), jag lever. Lämna själv ett meddelande så jag vet att ni lever.

Hade en grym kväll i fredags. Det var riktigt roligt. Lite udda, men roligt.
"svammlig" var jag som en av erikarna sa. Inte lullig utan svammlig.
Jumma är också tydligen något ord, då sitter man (som vi gjorde) och drack lite grann, pratade strunt.
Tror det var Jumma, Junga, jubba. jumma lät bäst men testa på en Bodenbo och se hur dom reagerar.
Kollar dom konstigt så är det fel. Flinar dom och nickar med huvudet är det nog rätt eller så låtsas dom förstå.

Söndagen gav inte oss i huset speciellt mycket. Vi knallade till affären och handlade sedan knallade vi tillbaka.
Jag diskade, husmor som jag är. Sedan försökte jag klara av en sak jag inte gjorde.

Idag vaknade jag av ett skrik, JULIA!!!!!, Kom nu.
Grabbarna småskrattade när jag kom upp med huvudet på sne och ögonbrynen riktade neråt mot näsan, grymtade något om : jag trodde...bla bla bla. Men så var inte fallet, hade tagit fel på tiden.
Dagen började inte bra. Inte någonstans.

Har börjat ifrågasätta mig själv och tror att jag är GUD som klarar allt på första försöket. In my ass! där fick jag.
Så är inte fallet utan jag är lika mänsklig som alla andra. Med vissa undantag (okej, många)

Kassarna jag bar hem i går vägde hur mycket som helst, jag har träningsvärk idag. I mina axlar.
Oskönt.

Men senare på dagen efter en kopp kaffe och frukost var jag så gott som återställd. Så mycket som det går att återställa mig vill säga.

Nyss har jag gjort något som man enligt mig kan kalla " BRA JOBBAT "
Jag sa denna replik några ggr medans jag åt min kyckling/potatis/lingon/sås grej.
jag kände mig bra.

Frågan är om jag kommer känna mig lika bra när jag kommer tillbaka nästan gång till datorn vid sju snåret.
Det är THE BIG QUESTION

Här fick ni en del att bita i!

Såg ut så här ungefär i morse förutom mackan i munnen för det hann jag inte med.

Såhär ser jag ut nu. Vi får se om det är tummen upp eller ner nästa gång vi hörs

Kommentarer
Postat av: mor

har väntat på uppdatering i flera dgr, men förstår nu att du har det "grejt" med grabbarna på luckan, och att jag ej skall vara orolig, kör hårt!

2010-01-11 @ 16:44:42
Postat av: .

jag saknar dig.

2010-01-11 @ 19:00:20
Postat av: Anonym

jag med. sa till och med "kalle, där är ju vi!" högt i rasthallen idag när jag såg pussy cat dolls på MTV. fick inget svar

2010-01-11 @ 20:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0