Mighty good time

Jag gillar Willy clay band, dom är bra när man pluggar.
Lite lugnande musik.

Låtsas att det finns en bild här nedanför med en tumme på snedden.
Ungefär så går det just nu.
Kan ju för fasen inte fota nu när en av grabbarna sitter mitt emot. Då tror han väl att jag är dummare än vad jag ser ut. 

Ska ta tag i det snart. Men tog en paus mitt i allt.
Det behövs också. Faktiskt. Fast egentligen inte i detta tillfälle.

Just keep on going.
Har även sagt till en av mina vänner idag att "det som inte dödar dig, stärker dig"

Det är nog mitt nyårslöfte det här året.
Att allt dåligt för något bra med sig. kanske inte alltid, men för det mesta.




Back to everything

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0