music soulmate

Jag har hittat min musik själsfrände. vilken musiksmak killen har!

har vaknat 6 idag också, varit ute på en morgon tur i ungefär en och en halv timme.
gick riktigt bra faktiskt.

Har skapat ett lite myrornas krig här nere i min bunker. Eller myrorna V.S Julia. Jag leder självklart!
har skapat en hög med myror, en hög med ungefär sisådär 8 styckna.

jag har tillochmed sovit i natt. dock har jag sovit med tjocksockar, t-shirt, byxor.
What dosen't kill you makes you stronger, eller?

ska iväg på en tur vid halv ett också. Innan dess ska jag nog ta och kolla klart en film och sen läsa lite i boken.
Fast först dricka kaffe!!

Smällde i mig en frukost nyss också.
jag äter aldrig frukost. men här äter jag. Man måste ju för att gå ner i vikt, så dom sitter och tvingar i en maten.
Idag blev det manna frutti, ett glas nyponsoppa, 2 mackor och mjölk. Tre tummar upp


THE NEXT MARILYN MONROE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0