Myror och minusgrader

Vad är det här? Vad har jag gjort för att förtjäna det här Gud?
säg mig snälla!


Jag har fått flytta ner till källaren för att det kom två tjejer som kände varandra.
jag tänkte bara jaha, skit samma. Har ju inget val. men jag visste inte att jag skulle få sovkamrater. och helst inte så många.
Jag la mig i sängen och sen när jag skulle upp så kollade jag på golvet och såg något svart som kröp omkring.
Jaha, en myra. Dödade den. Tänkte för mig själv, jaha. So what? sen så la jag mig ner igen och läste lite sen när jag skulle upp nu senaste gången ser jag två till. jag har dödat två och har sett säkert 5, 6 st nu. Det var jag inte beredd på.

Frågan är nu någon myrexpert där ute? Hur gör man för att få bort dom? måste jag ha spraya hela rummet? måste jag sova ute? måste jag sova här med dom äckliga små krypen? Hur dör dom? JAG VILL VETA!
kryper dom upp i sängen? knallar dom bara på golvet? (det är ju nog läskigt)

jag tänker inte sova med dom, när dom kryper omkring.
Min otur!
En till sak? Det är ungefär kanske 19 grader här nere, dör ju!
Kan inte dom dö av det då?

Usch vad det kryper i min kropp. klockan är halv sex och jag tänker vara vaken hela natten om det är så att jag måste dela rum med dom där.
Kanske vågar jag mig upp till dom där i mitt gamla rum och fråga om jag får sova på deras golv, för där vet jag att det inte finns några myror.

Jag måste äta också men det vill jag inte, vill inte gå upp och sen komma ner och se att rummet är fyllt med myror!
Önskar att jag inte hade granskat golvet så hårt.
USCH EN TILL! eller så är det samma. jävlar kryp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0