psykolog


Jag tar en paus, pauser är bra. Jag är bra (förtillfället) och jag har flyttat in hos grabbarna grus brevid mitt gamla sovrum.

Idag har jag åstakommit mycket, tror jag. Känns som det. Jag har vaknat ÄCKLIGT tidigt. Gjort lite roliga saker. Ätit, druckit kaffe, diskat, pluggat, ätit, druckit kaffe, pluggat, ätit druckit kaffe, pluggat.
MYCKET.

Och klockan är ändå bara nio.
Jag tror jag ska duscha, känner mig lite ofräsch.
Det är en sysselsättning här.

Har man tråkigt, duschar man.
Vill man inte plugga, duschar man.
Det är så vi gör det här i plogen fast vi kan nog räkna med att fara åt skogen.

HE HE

Jag ska duscha. Jo nu ska jag duscha!



Känner mig BAD ASS idag med min t-shirt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0