that's how I do it

Jag tog en paus i pluggandet, jag ligger i sängen och lyssnar lite skön musik av hemma gruppen Willy clay band.
bra bra mycket bra.

Postat av: mor

du är inte en god kock, blir utbildning när du kommer hem, många kramar

Det där kommenterade min mor men hon kommenterade ingenting om att jag var söt fast jag skrev att min mamma tycker iallafall att jag är söt. hur ska jag ta det?

Svar på kommentaren mor. Jag vet, ett steg i taget. Men tänk vad jag kommer uppskatta köttbullar och makaroner när jag kommer hem, nog för att jag alltid uppskattar det för kan vara den enklaste och godaste maten efter billy's.

jag tror jag måste gå och duscha, känns som att det var ett tag sen jag gjorde det, plus att inte får man någon sovmorgon här inte. Upp sex i morgon, mannen i huset som styr och ställer. Ingen lugn stund.
Men som sagt jag lever och frodas, det är allt som räknas.


Se ett till tecken på att jag skelar.

MAMMA JAG KOM JUST PÅ ATT MITT LEG HAR GÅTT UT OCH JAG SKULLE BEHÖVA MITT PASS, HUR SKA VI LÖSA DET?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0