There's a new love in town

Det är konstaterat. Eller det blev offical i fredags.
Männen i huset har konstaterat att mina fingrar är tjocka.
Det är bara så. Kanske har min bror om att mina fingrar är för feta för att jag ska lära mig spela gitarr
men han la även till att dom var för korta. Så det är inte bara pga mina tjocka fingrar.
Men det är fakta, mina fingrar är tjocka. Som små prinskorvar. Eller vad ni nu vill kalla det.



Kanske är dom det? men vad gör väl det? Jag lever och frodas trots mina feta fingrar.
Och skulle det nu vara så att jag hamnade ensam på en öde ö så vet jag vart jag skulle få lite kött ifrån.
Det för inte bra dåliga saker med sig.

Jag har äntligen fått "låna" min dator ett tag tills det är dags för pojken i sängen rätt framför mig att inta South park avsnitten som han redan sett 5000000000000 ggr. Men är man snäll så är man. Plus att vad ska jag göra här ändå? Men vad ska jag göra utan dator? kanske hänga och prata skit med tjejerna som kom tillbaka idag. Kanske det kanske inte.




Jag har seriöst inte gjort något åt mitt yttre sen jag anlände hit.
Jag har inte rört en enda sminkprodukt eller fixat håret.
Ja, okej, jag har använt hårspray men vad hjälpte det? inte ett smack.
Här behövs drastiska åtgärder.
Men som sagt, vad gör det när man är natural beauty?

Kul sak som hände typ förra veckan så satt en av tjejerna som jag lärt känna här och stirrade på mig och sa:
"Kan inte du använda mascara någon dag?"
Vad svarar man på den frågan och hur tar man den frågan?
Jag skrattade lite och sa: " det gör ingen skillnad, det behövs inte heller, Blir inte snyggare/fulare än så här"
haha. Tyckte det var roligt. Men sedan visade jag bilder från facebook och hon konstaterade att jag hade grymt korta ögonfransar. Vilket jag vetat länge. jag har fått veta mycket och lärt mig mycket om mig själv här.
haha, kan inte sluta skratta åt att hon sa så där. Jag gillar det. Rakt på sak bara. (Y) två tummar upp alltså!
Hit me.

tack och hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0