you're so ugly when you cry


hola hela ligan

Jag har tagit en nap på dryga en timme, känner mig som en helt ny människa nu, ungefär.
Gick ner och värmde en billy's och åt just upp den, tryckte en banan, nu ska jag ner och göra snabbkaffe (det enda valet) och sedan ska jag läsa lite i min intressanta bok.

Det tar verkligen på krafterna att vakna så där tidigt, därav min nap.
Jag tog boken, kunde inte hålla uppe ögonlocken, la ner boken
Måste slocknat direkt, det var skönt iallafall!

ska unna mig ett chokladkex, men bara ett man vill ju inte att vågen ska visa 2 kg plus nästa gång jag ska väga mig här.


Denna bild är ett bra exempel på att det spökar i Saras hus

Tydligen gillar inte spökerna att festa.

Den berömda Juldagen


Snabbkaffe var det ja! heeeeeejrååå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jullan! vad kostar den där grejen du går? Finns det någon hemsida med all info. Säg åt mig isåfall för jag tror jag ska göra det nästa år. Om det inte är fööör självmordbenäget. Eller vad säger du snygging? ;)

2010-01-05 @ 19:56:01
URL: http://linakvarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0