friday, i'm in love

Den här fredagen är mer än välkommen. Jag har saknat fredag fast det bara var 7 dagar sen det sist var fredag. veckorna rullar på. I tisdags trodde jag att det aldrig skulle bli fredag sen gick det någon timme och sen vart det fredag, bara så där. Ibland har jag sån tur!

jag var typ med den där filuren igår. Hon tvinga med mig på gymmet, tvinga mig att skeda henne, tvinga mig att äta en massa nötter. Jag ville inte, men vad gör man? är ju fast med henne föralltid, hon är ju släkt tydligen. hörde igår om det går att fixa men tydligen inte.


Volleyboll står på schemat i morgon om vädret är på våran sida. jag menar känns inte riktigt rätt att spela volleyboll ute i sanden när det är 7 grader och kalla vindar. men det går väl det med.

Roger över Roger ut. ingen vet, ingen säger något.

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: Du jag vet faktikst inte, tydligen räckte det inte ens att hete fjellborg för att bli bjuden i mitt fall..

2010-07-21 @ 13:26:39
URL: http://matildafjellborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0