hon vill ha puls!

är det så jävla svårt att förstå? lite puls för i helvete! ge henne puls, ge henne det hon vill ha. svara när hon ringer. hör av dig för i helvete!

tröttheten har slagit till. Sara står vid spisen och gör kycklingpaj ALÀ sarkkie. Jag själv? jag sitter och läser upp receptet. Känner att jag är en stor del av denna kycklingpaj. Jag är mätt. Kebabmackan på Safari satte sig längst ner och täppte till. den gav inte med sig där utan den vandra sig uppåt och är halvvägs upp i halsen på mig. men vem i helvete tackar nej till kycklingpaj? nej inte då jag inte.

som att det inte var nog med tröttheten. När jag är så trött som jag är nu så behöver jag varken alkohol, droger eller en lika övertrött kompis. Det enda jag behöver för att skratta är mig själv och kanske en spegel.

Ikväll ska vi se till att vi får lite puls. lite action. lite drama. lite av varje. 
det är bara så vi gillareee!

*pip* du kan nu vända blad. kapitel 19: INDEPENDENT WOMAN! 


en dag för länge sen. en kväll. bara dos independent kvinnor som härjade lös. 


hettjejinorr.ringmig.nummretfinnspåhitta.se.hejdå

öveeeer och ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0