I'm walking on sunshine


helllloooo!

solen skiner och det är tydligen varmt ute. Tror jag ska ta mig en kortare promenad. eller sätta mig ute och läsa en tidning. Men nu kom ilandsproblemet. Min Ipod är inte laddad. gillar inte att gå utan musik.

Att det tog en vecka och återhämta sig helt från festivalen trodde man ju inte, men det gjorde det. Att denna veckan gick fort fast jag inte gjort någonting förutom att jobba.



Jag har snyggt nagellack det har inte du! eller vad vet jag?
ha ha ha

ROGER ÖVER ROGER UT

Kommentarer
Postat av: kusin

att du också är söt! och att jag längtar efter att hänga med er också!

2010-07-13 @ 18:26:53
URL: http://matildafjellborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0