you're shaking my confidence daily

Det blir kortare och kortare upphåll här, det tog inte en vecka denna gång.
Kanske för att det händer något i mitt liv.
Kan kanske vara för att jag är ledig i morgon eller jag har tagit ledigt.
Jag åker nämligen till Luleå ikväll. Jag tänkte åka och förgylla mina systrars dagar.
Känner att dom behöver mig..(eller så var de tjag som behövde dom)

Det ska bli otroligt skönt, en fågel viska i mitt öra att det är varmt där.
Låt mig tro på det och säg inte att det inte är det för jag vill inte höra. jag ska packa ner sommarkläder ändå.
eller vad det nu är jag ska packa ner.



där tillbringar jag den mesta tiden. H TO THE S TO THE B
snygga byxor har jag också, det kan ingen ta ifrån mig!

Min kära och äldsta vän har flyttat till Stockholm. Hon bara drog och lämnade kvar mig här. Jag skjutsa henne till flyget. det gjorde jag och jag gav henne en svettig kram efter min städning jag just utfört. Men det gjorde ingenting, hon kramade om mig hårt ändå.
Att hon har en söt gubbe, han kom och överraska henne på flygplatsen. Jag visste om det men jag höll masken rejält bra! (up next: poker proffs)

Jag önskar henne all lycka och hoppas att hon stannar kvar där och lever livet. Fast det skadar inte att komma hem någongång heller. Bara så att du vet det! och så jävla lätt blir du inte av med mig, vet att det går flyg dit ner lite titt som tätt. tänkte hoppa på ett sådant någongång. PUSS!

Jag trodde aldrig jag skulle säga det men..KENT har satt spår i mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0