sätt mig i brand


Jag tror det är sådan där fest i val in town. Fest i valen alltså, KIRUNA FEST I VALEN. Känns lite mysko, så där konstigt på något sätt. kan vara vädret? kan vara att tiden går väldigt fort? kan vara tillfällig sinnesförvirring? kan vara mig själv? kan vara att jag vägrar erkänna att det faktiskt är dags för en tredagars för min del? kan vara, kan inte vara. Kan vara så att det bara är festival, FEST I VALEN. Det är bara ta det som det kommer, dåligt väder som bra väder.

Nu tycker jag att vi släpper sarjkanten och går in på banan!



Förhandsvisning





Att jag har fina vänner!


Kommentarer
Postat av: Sonja

Vilka härliga!

2010-08-11 @ 16:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0