the sound of silence

Jag orkar inte ens be om ursäkt så dålig har jag varit.
Idag funkar verkligen Simon & Garfunkel låten " The sound of silence "
Det har varit dött här.

Det har gått så länge att jag inte längre kommer ihåg vad jag gjorde för sisådär 2,3 veckor förutom att jag tog studenten. JUSTE JAG TOG STUDENTEN!! FYFAN VAD JAG ÄR BRA!



efter studenten blev det fest på lördagen, det var kämpigt må jag säga men det gick vägen som alltid annars.
Sen var det en helg till, men kors i taget blev det bara 1 dag. Det räckte. Jag mådde alldeles för dåligt och det var underbart att vara nykter en söndag.

Men nu, ja nu är det midsommar och det ska firas i stan för första gången i mitt 18 och 6 månaders liv.
Får se hur det går med det. FjellborgKarlström släkten är inget att leka med när det väl kommer till kritan.
Får se om jag överlever Hockey V.S fotboll snackat eller inte..
Om jag gör det så blir det en dag två i morgon skulle jag tro fast då hoppar jag på kompiståget.

Roger över Roger ut!
PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0