vad är väl en bal på slottet


Jaha, då var det dags! taggar inför balen med en gammal dänga och fixar håret. Fördelen med att fixa hemma man kan sitta i ett äckligt linne med datorn framför sig och vara uppdaterad genom facebook medans man blir ompysslad av sin kusin. Inte så jävla dåligt. Jag mår bra, fast jag har ont magen. Kan vara hunger, kan vara magsjuka, kan vara nervositet. vet inte vad det beror på riktigt. Jag är ju lugn och sansad annars inför det här.
Har inte alls haft svårt att äta på en vecka, inte alls!

vi tog på oss mössorna.


ses väl på röda mattan då! (HAHAHAHAHAHAHAA, JAG DÖR!!!) lär spy som ett svin och inte pågrund av alkoholen utan för att jag är "magsjuk".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0