Barnen är inte helt okej och ett sista påsklov


Kan tyckas ledsamt att detta är mitt sista lååååånga påsklov ( om jag inte blir lärare ) men faktiskt så stör det mig inte så mycket än så länge. Kanske när jag nästa påsk märker att jag ska upp på jobbet klockan 8.00 tisdag morgon helgen efter påsk. Om jag nu inte är arbetslös.

Men nu, nu tar jag då lov. Innan man tar lov, tar man en infirare av lovet. Man kanske går på Landströms och tar ett glas vin, en öl, en sur cola, en P2:a eller kanske helt enkelt en cider. Det ska vi göra iallafall. Kan tyckas konstigt men tycka vad man tycka vill och tycker gör jag och jag tycker det ska bli väldigt trevligt eller jag kanske bara hoppas..
Och sedan tar man ju även en utfirare av lovet också men det kommer först om en och en halv vecka och det är då det. NU ÄR NU och NU FIRAR VI IN LOVET!

Fast innan jag gör det ska jag nog skjutsa ner min moder till THE STUGA , ta en dusch. MEN SEN, SEN MINA VÄNNER DÅ FIRAR VI IN LOVET!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0