bring it on


Jag blev glad när jag vaknade i morse och såg att det var sol

Jag blev glad när jag fick ta på mig solglasögonen

Jag blev glad när jag såg att asfalten börjat komma fram allt mer

Jag blev glad att jag inte hade en lång dag i skolan idag

Jag blev konstigt nog glad över en uppgift vi fick i skolan idag

Jag blev glad när jag fick en kopp kaffe

Jag blev glad när jag och mina två följeslagare åkte på stan för en liten fika

Så mycket blev jag glad över idag

Sen slog en tanke in i mitt huvudet och jag fick en klump i magen

Jag är hungrig..

snart får jag mat

då blir jag glad igen kanske

men det känns som att denna klump är mer än hunger..

jag måste ta tag i det, de här sakerna händer inte av sig själv eller det verkar inte bättre än att jag måste ta tag i det. Jag vill men jag har nog inte stake nog. Önskar att jag hade det dock.

Nu går jag och äter sen tänker jag se om klumpen försvinner annars kanske jag nog måste ta tag i det där jag nu skulle ta tag i!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0