If it makes you happy, it can't be that bad



Riksgränsen:
mucho snöööö, mucho blåst, mucho mat, mucho öl, mucho spenderade pengar, mucho skratt, halvmucho fest, lite skidor, lite sol, ännu mer mat, nagellack, afterski, barburgare, mucho photo booth... osv

Vi hade en 5 trevliga dagar må jag säga!


Bilen var så gott som översnöad och inparkerade var vi också. roligt slut på resan.






såhär såg det ut för det mesta när man kollade ut


men en dag såg det ut såhär


nu orkar jag inte med det här.
jag är hungrig som aldrig förr
jag är inte trött men måste sova
jag har matte klockan 8 i morgon
jag är inte taggad
Kiruna förlorade idag och sista lombiakaffet för säsongen har jag druckit idag, sorgligt!

NU: SOVA!

when you kiss me on the midnight street
sweep me off my feet
singing ain't this life so sweet

this years love had better last

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0