I'm having trouble sleeping


Konstigt nog..sov bara 3 timmar max i natt och ändå har jag svårt att somna nu.
hur kan jag inte vara trött?
jag borde vara dödstrött?
var ju det i söndags?
kan jag inte få somna som i söndags?
Måste man dricka alkohol dagen innan för att man ska vara riktigt trött?

I söndags somnade jag sittandes i soffan med datorn i knäet.
Som min bror skrattade mig i ansiktet (nästan bokstavligt talat) när han kom upp för trappen.
Jag verkligen älskar att vara så där trött att man inte ens orkar lägga sig ner i soffan för att inta en skön position som jag gjorde i söndags. fruktansvärt underbart ljuvligt skönt är var det är.

Kan ju inte menas att man måste dricka alkohol dagen innan eller samma dag för att sova som en stock?
På riktigt, snart får jag ta och åka till sjukhuset och be om sömntabletter eller något ännu starkare.
För det här fungerar ju inte.



Tänkte att om jag inte somnar på lördag (ska dricka alkohol på fredag) så kanske jag kan umgås med de här två.
Kusiner kallas dem, liksom bra att ha. Jag gillar dem fast de kan se ut så där.
Hojta till om ni vill hitta på något vettja?


Sen tänkte jag som sagt ta och gå in i dimman på fredag, tror de lovar en lätt tunn dimma så det kan nog bli en skön helg och förhoppningsvis sover jag som en sten på lördag.


sen kände jag för en sådan där dag igen, hade som varit roligt.
Fast denna gång vill jag vara med på isen och visa vad jag går för.

Kommentarer
Postat av: annis pannis

inga män i vårt hus, äta middag, titta på my sisters keeper, prata skit och basta?

2010-03-03 @ 15:22:29
Postat av: matildafjeppa

nej, hur kan du vilja umgås med oss? jag menar, titta bara på oss! någonting måste ha gått fel, väldigt fel. Jag hade inte velat hänga med oss.

2010-03-04 @ 21:24:03
URL: http://matildafjellborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0