Look at the stars, look how the shine for you



hola, como estas, ooo, muy bien gracias. något sådant.
Hade varit kul att åka till Barcelona igen. det var riktigt roligt.

Men nu är det sportlov som gäller och sporta gjorde vi innan ens sportveckan börjat.
Skridskor stod på schemat igår.
Länge sen sist. Men som jag gjorde det vill jag bara tillägga.

En konståkerska (min kusin) sa en gång i tiden att jag skulle kunna bli en bra konståkare, man kanske skulle tagit tag i det där och då. Jag har det som i mig. Jag är grasiös, vig och är stabil. Har alla förutsättningar för att bli bra eller det var kanske då det? Men kan inte tänka mig att jag tappat de sakerna på vägen. Jag är ju fortfarande vig iallafall eller någorlunda. men som sagt

Men nu om lite mer än en dag så tar jag och mina två vänninor våra pick och pack och hoppar in i bilen (om vädret tillåter) som tar oss högre upp i landet. R I K S G R Ä N S E N!
Där vädret förhoppningsvis tillåter utförsåkning, längdskidåkning och några droppar alkohol. Eller vädret tillåter alltid alkohol så det lär det ju bli iallafall.









Om jag kommer ihåg kameran så lär det komma mer sportbilder senare..


ADIOS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0