Your body was a wonderland



Och så var det med den saken. Den saken som aldrig blev gjord fast den ska vara klar i morgon.
Nej, istället har jag gjort en massa nödvändiga saker. Skrivit av det jag missat, duschat, lyssnat musik, åkt och köpt nötter och kollat svenska hollywood fruar.

P-A-T-E-T-I-S-K-A kan vara rätt ord. Kan inte annat än skratta. underhållande är nog också ett ord man kan använda.

En härlig ögoninflammation kan ha attackerat mig också, känns bra såhär på måndagskvällen. 
Det ska jag kolla upp i morgon och sedan ska jag nog göra det där CV grejen som jag har haft hela dagen på mig att göra.

Hört den nya reklamen på Spotify?  en låt som går ungefär så här: "ojojoj ajajaj skaffa Iphone få spotifyyy" på spotifyy ska det vara ett sådant där härligt darr i slutet också. KLOCKREN!



Konst är det rätta ordet för denna bild.
Och med den säger jag Godnatt och på återseende kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0