down under


jag lyckades sträcka baklåret det första jag gjorde när jag kom till Luleå (fotbollsträning med ungarna)
Det kändes bra. Så går det när man tror att man är bäst i allt!

i morgon blir det att åka hem men ingen stress först ska jag, syster, fredrik och Moa på stan och sen kommer Fredrik och möter upp oss.

Tur att Moa har tänkt på moster och lämnat en tjock bok som jag kan läsa. Nämligen Madicken, den är bra. Bättre än jag trodde faktiskt.
Moa kom och väckte mig i morse också. Jag berättade för henne att jag läst Madicken och då sa hon:
-Men moster, du har väl inte hunnit läsa lika långt som mamma?
jag kan berätta för er att boken är tjock men det är ungefär 15 rader på varje sida. Hon blev imponerad när hon såg att jag nästan hunnit ikapp. Kul att någon imponeras av en!

Nu blir det att läsa Madicken och krypa ner i princess sängen.

Fred ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0