hotelspunktcom


Är det okej att fortfarande vara bakis sen helgen? jag tror det är okej. Men för mig känns det inte okej. Jag mår dåligt. jag mår väldigt dåligt. jag håller på att svimma och mår dåligt. jag vill spy upp allt jag äter. jag orkar inte.
MEN DET VAR SÅ VÄRT DET! jag lovar. eller fredagen var värt det. lördagen hade vi kunnat skippa.

Jag såg nyss en liten pojke som sprang runt och hoppa och sjöng för sig själv. Jag gillar sådana barn. Han var så glad. Tänk att ha så kul med sig själv. Underbart. eller något.

Balen på onsdag kan ta sig någonstans. jag vill inte, jag mår dåligt konstant över det. så jävla läskigt! jag kommer vara den första att spy på röda mattan.

tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0