Skärpning, sista chansen nu!

Det här håller inte.

Inte hänt fruktansvärt mycket i mitt liv. Jag går i skolan, äter, pluggar, sover (för lite), dricker (för mycket), äter lite mer. And so on. Hade helt glömt bort att jag nuförtiden tränar också. eller har väl inte hänt jätte ofta men det tar sig..

utgång igår igen, chockerande. kors i taket. klockorna stannar. Skämt åt sidan.
Fler utgångar lär det ju bli iallafall så hoppa inte upp i taket om ni ser mig ute på dansgolvet eller i baren (vart jag hänger mest). Öroninflammationen stoppade mig inte heller..

Jag önskar min kusin en trevlig resa!

jag ska nog hänga gäng med ett par vänninor idag tänkte jag. Hade varit roligt.


cool som jag är.

peace out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0