big things


Jag vet inte, jag har faktiskt ingen aning just i detta nu vad som försigår men jag hoppas att det ordnar upp sig snarast för det börjar gå mig på nerverna. jag har inget tålamod för sånt här.
Förhoppningsvis kan man andas ut snart, fast det gör man väl aldrig.
I FEEL GREAT JUST SO YOU KNOW!

En match som vanns av Rebels, great! Synd att det inte gick hela vägen för Kiruna.

I morgon om några få timmar åker vi och hämtar en hund. Jag blir gudmor!
LOVELY!


take me back, please!


Livet är inte rättvist någonstans

Kommentarer
Postat av: Elin W

snykk blogg babe. vad händer (med tanke på inlägget alltså)? update me. hoppas ni har det bra. PÖSS!

2010-11-13 @ 16:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0