Everybody hurts


Nu är det jul här i vårat hus eller iallafall snart om systers planer håller sig. Med det betyder julpynt och pepparkaksbak. Pepparkakor, pepparkakor, pepparkakor, undra hur länge sen det var jag bakade pepparkakor? Måste ha varit minst 8 år sedan.

Det hör ju helt klart julen till men nuförtiden så har man gått och blivit alldeles för bekväm för att stå där och baka i timmar. Konsums pepparkakor funkar alldeles utmärkt. Fast alla vet egentligen att hemmabakade pepparkakor
är det bästa. Ja hursomhelst så kanske jag ska få baka pepparkakor idag och jag är happy!

Jag inväntar ett trevligt litet samtal som kommer ikväll. Har ingen aning om vilken tid men ikväll är det sagt och jag väntar med spänning.



THE KING

Snart kommer tillökning i min lilla samling. Stjärten ska upp på väggen när jag skapat mig ett eget litet hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0