Fritidsforskarnas IF


Vi har gjort det igen! Vi har slagit till och denna gång slog vi till i lägenheten.

Storstädning. jag ber er som vill att vända er till min kompanjons blogg för före och efter bilder.
Vi har inte bara tagit an storstädning utan stortvätten också. Nu blir det storlagning av mat.

HEY HO LET'S GO!









Mattan du fastnade inte på bild? Du var OTROLIGT snygg iallafall!


jo vi saknar er lite. eller iallafall Vicky.

Jag fick mitt kaffe tillslut och som ni ser fick jag även en liten chipspåse (jag var lycklig!)


Vi löste korsord (fick hjälp av tjejen mittemot)


KORVSTROGANOFF står på menyn.


Kommentarer
Postat av: Carro

Okej, men hur länge blir du i luleå då? Vi kanske hinner ses nån annan gång :)

2010-11-08 @ 19:55:19
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0