I still haven't found what I'm looking for


Jag och Viktoria stod i fiket på matchen igår med två andra trevliga tjejer. Vi trodde först att dom var ute efter att sno våran snygging men det visade sig att dom var väldigt trevliga. skämt åt sidan.

Massa bra saker som händer idag, Natalie kommer ikväll, pengarna har rullat in på kontot för sista gången på mitt första riktiga jobb. Jag och syster ska dricka glögg och nej det fanns inget mer att hurra för eller jo Natalie tar med sig lite saker jag behöver hemifrån så jag slipper frysa.

Annars då? Jo det är ju så att jag har fått en släng av ont i halsen, ont i öronen, ont i huvudet osv.
Gillar läget och trotsar allt som har med ligga-under-täcket-och-tycka-synd-om-sig-själv. OKEJ, jag gjorde det tills klockan slog tre och då tog jag tag i mitt liv och bestämde mig ännu en gång för att inte vara sjuk, så nu mår jag bra igen.

julklappsjakten har börjat, jipppiiiiiikayyeyyyY!

Det enda jag önskar mig är en kamera. en bra sådan. Inte så mycket begärt, inte om man jämnför med systerdotter som önskar sig en Ipod och en hundvalp. Sötare barn får man leta efter!



miss you guys!

Kommentarer
Postat av: Elin W

vi saknar dig med!! jag hoppas du menar oss, jag tog iallafall åt mig av det.

2010-11-25 @ 23:05:27
Postat av: sara

kommer du inte hem snart vill inte jag vara din kompis mera. vi åker faktiskt i januari!!!!!!!!!!!

2010-11-27 @ 14:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0