in the big city


Hola!
nej jag är inte i spanien, men nästan. Jag är i Luleå med min följeslagare Viktoria "det löser sig" Stenberg.
Vi lämnade resten av the crew hemma för denna gång, dom hade tydligen bättre saker för sig. som vad kan ni då fråga mig? Ja dom har ett jobb och kanske, nej egentligen så har dom inget liv...dom har bara ett jobb. Medan jag och Viktoria har bildat klubben "Fritidsforskarnas IF".

Vi drog ett fett maxmål när vi anlände efter vi väntat på simpe som panikstädade lägenheten när han kom på att vi var i Sunderbyn. Men det såg ändå ut som att någon hade bombat hela stället. Inte gör det något när han har Fritidsforskarnas IF här som löser allas problem.

Återkommer om några timmar..kanske imorgon bitti.

Vi saknar er inte än..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0