It's going


Det blev inget pepparkaksbak kära vänner men det blir hemmalagad pizza idag. Love it!

Jag och Wera var och skjutsa våran goda vän på en arbetsintervju och medan hon var där åkte vi på Willy's och handla. När hon var klar åkte vi till dollar store och sen ut på storheden. Massa bra saker har inhandlats där pizzan är inräknad såklart! Det där med att hålla i pengarna när man är fritidsforskare är något som är väldigt svårt för mig har jag märkt. Min trogne kompis däremot hon är bra, kanske borde ta några råd från henne.

Nyårsafton är bokad och mitt CV är så gott som klart, jag tror det går framåt för mig..dag för dag. Fast än är man inte i mål.



Jag saknar träning och jag saknar dig och alla er andra fast ni inte är med på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0