This is heaven


Himlen. Jag har kommit till himlen. Det är nog helt klart det bästa mina ögon har vilat sig på. Jag kommer inte hem ännu. Det har kommit förhinder. Jag har gått och blivit kär. jajamen! Ni läste rätt. Jag har gått och förälskat mig. Denna gång inte i en jacka utan i det snyggaste som vandrat på denna jord. JA! helt jävla klart.

Jag dog idag när jag knallade in i affären och där stod han. Såklart på den första affären jag och syrran var på. Jag hade tänkt innan vi kom till stan att jag inte orkar fixa mig när vi ändå bara ska in en snabbsväng. Fel av mig. Där stod han, vacker som en dag, killen i mina drömmar. Han pratade amerikanska precis som i en high school film. Om ändå kärleken hade varit som på film, om nu den fula ankungen hade kunnat få den vackra prinsen.

jag flyttar runt och runt som att jag inte gjort något annat.
Jag bodde hos Jessica till fredag då flyttade jag till vicky från fredag till lördag och sen till Camilla från lördag till nu och idag har jag anlänt till Jessica igen.

Good news! Natalie kommer på torsdag kväll. Du är mer än välkommen, tack!


Den fula ankungen kanske har en chans ändå.

Nu blir det en promenad. tack och bock

Kommentarer
Postat av: matilda

söt cheey ju, nog hade jag iaf

2010-11-23 @ 21:26:41
URL: http://matildafjellborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0