We go together


Vi kom just in efter en kort liten promenad som förde oss till fiket här brevid.
Blev två bullar. Alltså en var såklart.
Viktoria nallade från sitt winerbröd innan vi hann fota som ni ser till vänster i bilden under. Inte okej tycker jag!
(fast vi vet inte om det var så innan, för ingen la på minne om hon nallat)

Sen blev det en kortare promenad till Coop där Viktoria läxade upp mig om hur det fungerar i storstaden. Jag ska hädanefter akta mig för bilar (måste alltid gå över övergångställen), sparkar, cyklar, ungar, traktorer och mopeder. Dom är tydligen livsfarliga. Jag sätter mitt liv på spel här i storstan. Hoppas jag kommer hem hel härifrån.



Mysig liten toa hade dom också, som vi båda besökte. inside information.


nu laddar vi upp för match till kvällen med stekt potatis, stekt korv, stekt ägg och stekt bacon.

GO REBELS!

och KIRUNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0