kärlek är för dom, dom som har tur


går man ut fredag innebär det att lördagen blir bakisdag. Länge sen lördag blev en bakisdag och söndag blev en hänga gäng dag. Men denna helg blev det så. Vi tog tag i våra liv (läs:Natalie tog tag i våra liv) och åkte ner till älskade Poikkijärvi för korv i tunnbröd. Låter himmelskt bra en söndag som denna där solen stod mitt på himlen, men trots vårat snabba gäng så hann solen gå ner innan vi var framme men vad gjorde väl det när vi fick upp eld (tog några försök) och vi fick grilla våra korvar. Det satt som smäck i magen men vi insåg fort att här orkar vi inte hänga gäng. Det var alldeles för kallt när solen gått ner så vi åt korv sen åkte vi hem igen. Roligaste på denna trip var nog bilresan hem, trots dom ynka minutrarna det tar att åka hem så tog vi vara på dom med att sjönga högt till : Hans Martin - räck mig din hand.
Svårslaget mina vänner, svårslaget!

I morgon kommer den sista "biten" hem. Det var väl på tiden. WELCOME!
Jag är ju fritidsforskare nuförtiden, ledsen att meddela detta. No more Jullan i HSB-skodan. Sorry..
that's so urban.



kolsvart ute klockan halv sju. dags att duscha av sig skogslukten och hoppa i säng.
Mycket på schemat i morgon trots att man är fritidsforskare.




Kommentarer
Postat av: Carro

Ja tack så mycket, vad kul :) Jo visst har han blivit stor, helt plötsligt är han ingen bebis länge utan ett barn!! =)



Hur är det med dig då? =)

2010-11-03 @ 06:50:50
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0