Burn motherfucker burn


Länge sen man var hemma och åt lunch men just denna dag kan min familj och jag tacka för att mitt förnuftiga jag åkte hem för en bit mat. Hade inte jag knallat in här hemma, gått upp på övervåningen för att hämta dumburken så hade jag aldrig märkt att min såkallade broder hade (råkat?) slagit ner en tändlampa som låg mot golvet och luktade väldans konstigt, till råga på allt så hänger gardinen cirkus 5 cm bort. Då börjar jag fundera på om han är spyless på huset han bott i nästan hela sitt liv? eller om det är familjemedlemmarna han har lust att utplåna?

Nu vet ni att om det nu råkar vara så att mitt hus står i brand och det "råkar" vara alla förutom min bror i huset. DÅ vet ni vem som är mest misstänksam.

nu ska jag och min lunchdejt dejta klart! tack och bock nu blir vi tjock



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0