hur vill du leva när tiden går för fort


Bilder är bevis på hur man haft det. Hade man inte fotat en enda bild, hur skulle man då kunna övertyga resten av omvärlden att man haft det bra? jag menar det finns ju konstiga människor. Jag säger:" gud vad vi har haft det bra där nere" den konstiga människan frågar då "jaha, när får man se bilderna?" Måste man verkligen bevisa på bild att man har haft det bra/roligt/tråkigt? Jag menar tänk så har man inte lyckas fånga några roliga ögonblick på bild? Har man då haft tråkigt? tydligen. Tur är det väl att jag har lyckas fånga några enstaka roliga ögonblick på bild som snart ska lämnas in för framkallning och in i mitt fotoalbum.


Här är min övertygelse till er att vi har haft det roligt. duger den? enligt mig gör den det.


Jaha och idag då? Ja idag blir det att ta igen de två helgerna vi missade. Trots rinnade näsa och krasslig hals. Finns ju ingenting som stoppar en..tydligen. Vi ses väl kanske on the dancefloor. Jag har på mig en svart liten klänning med två dragkedjor på axlarna, röda naglar, svarta leggings och mina 90tals skor. Knacka mig på axeln så kanske just DU får ta en sväng om med mig. vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0