på ett tåg


Då var man på tåget igen som så många gånger förut. Dagens resa tar mig ändå bort till Luleå.
Ska få träffa systrarna (och självklart systerbarnen) , det var ett tag sen.
Synd att jag inte hann ner precis efter Thailand så jag hade kunnat stoltsera med min bränna jag hade.
Nu är den brännan mer eller mindre bort men konstigt nog kan man fortfarande skymta denna bränna på
båda mina fötter. Det är väl vad man får ta var ju ändå ett tag sen man anlände hem.

Det bästa med tågresan är ju ändå dom man sitter brevid. Just nu har jag två "coola tjejer" i 16 års ålder (jag drog på) som sitter brevid mig. Dom är säkert 16 fast dom ser ut som typ 13 år. Dom har med sig deras killkompisar möjligtvis pojkvänner i samma ålder och dom viskar och sitter och stirrar på mig. Tacka gudarna för dagens teknik så jag kan avskärma mig från dom!

3 och en halv timma kvar. YOU CAN DO IT!



Sitter verkligen på en toppen plats med tanke på att jag glömde solglasögonen hemma.
Alltid ska man glömma något!

Kommentarer
Postat av: matilda

du får gärna återvända hem snart! long time no see, saknar dig!

2011-04-16 @ 20:18:52
URL: http://matildafjellborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0