Påskris


I lördags var vi in en snabbsväng på stan och lunchade. Igår var jag och Camilla och lämnade Moa på kalas på Leos lekland. Nästa gång jag kommer hit ska jag ta med mig alla barn och åka dit och leka. Fanns nämligen jätte stora kanor och studsmattor. Åt, låg i soffan, promenerade och åkte tillbaka till Jessica. En film och godis fick avsluta kvällen.

Idag har jag , Wera och William gjort en snögubbe utklädd till polis. Nu ska vi snart ut och leta påskris och dekorera med fjädrar. Åldern sjunker några steg när man kommer ner hit. Jag klagar inte!

påskris och fjädrar var det!

Syrran satte mig och Victor att grilla i lördags. Konstigt nog smakade det riktigt bra!


Kommentarer
Postat av: carro

Vi måste ju träffas innan du åker????????? :)

2011-04-18 @ 20:39:00
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: carro

Okej, ja men dåså.. Då ses vi ju ändå till veckan :D:D

2011-04-18 @ 21:19:43
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0